ber till dig,

Då va de igång igen.

Livet är slut, vill inte leva så här. Du va mitt allt.
Nu är de över, helt slut. Inget varar för evigt.
Men tyvärr så svalnar kärleken aldrig för dig
och det är ett löfte att lita på.
Fy fan vad jag älska dig, och de vet du också. 
Du var mitt allt, jag kommer alltid vara kär.
Och sanningen är att jag va lycklig med dig,
en plats i ditt hjärta betyder mycket för mig.

Du va så gullig, du va så snäll.
Alla vackra saker du sagt till mig, var de lögn?
Mitt hjärta var fullt av hopp, nu är det ihåligt.
Alla mina minnen äter upp mig innifrån,
jag ber en bön till min gud, och undrar om han hör.
Om någon bara kunde hjälpa mig att glöma. 
Finns inget kvar att kämpa för, inget att hålla fast vid.
Jag var rik på kärlek, men nu så är jag fattig.
Förstår att jag inte kan försvinna, att jag måste hålla mig kvar,
men jag börjar att gråta tårar när jag tänker på de.
tänker på allt som har hänt och kommer hända.

Du slet min kropp i två delar, sen kallar du oss vänner?
Jag ångrar ingenting, för vi hade våra stunder.
När du inte fanns här så hittade jag dig i mina drömmar.
Vill inte glömma dig, men vill inte komma ihåg,
dagen då du och jag, vi blev två.

Ber till Gud,
Jag hoppas att du hör mig.
Att du lyssnar på min bön.
Vill att du hjälper mig att glöma, att komma bort.
Du får ta mig till dig.
Jag är inte älskad här på jorden och ingen kommer sakna mig.
Uppe i himelen kanske några fler kommer älska mig.

Men jag kan inte lämna dom som älskar mig här.
Jag måste stanna, för deras skull.
Så jag ber dig från djupet av mitt krossade hjärta.
Hjälp mig att glöma och gå vidare!

Allt ät slut...


Allting kan gå itu.
Men mitt hjärta kan gå i tusen bitar!!



Att regndroppar faller, som tårarna gör. de rår inte stjärnorna för...

Jag vet inte om ni förstår mig, men jag ber er att försöka. Jag vet inte om ni ens lyssnar på de jag säger. Men jag är värdelös och oälskad. Får bara kärlek från dom som står mig närmast. Jag har inte många vänner och jag känner inte alls många.
Alla lider någon gång men ingen lider som mig. Varje dag är jag rädd för att vakna för att jag tror att något hemskt ska hända. Vilket de gör, varje gång jag vill att något bra ska hända så kommer min vardagliga otur.

Säger bara de håll er borta från mig så sliper ni all otur för de är jag som kommer med den. Om ni inte rör mig så klarar nmi er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0