vad ska man säga

ont i magen, öm under och över ögonen. en hemsk tanke, som jag inte vill ha.

Snart blir de skola. Har sov morgon idag. Vill inte dit. Nu mår jag till och med dåligt i mina drömmar. Och så ska de inte vara! de är bara där jag får vara i fred och kunna leva, men nu är de förstört!!
Fan ta de.. Men nu får de väl vara så.

Jag kan berätta lite om drömmen, typ Alla jag kände eller har sett var med... Och jorden höll på att gå under. Det va vatten överallt och sen skulle man ta sig över en jätte ringlig bro. Och jag gick helt själv över den bron och hela vägen till ett hus där man skulle vara för att vara skyddad mott vattnet. Men när jag kommer in i huset hittar jag bara kevins kompisar och inte en enda utav mina.. Ingen hade kommit dit. Så jag gick och satte mig vid ett ställe som såg ut som en djungel men allt var gjort av plast. Men sen kommer en kille(säger inga namn) fram till mig och börjar prata, jag var helt förkrossad och han kramar om mig och jag vacknar med ett leende!




inget ät glömt,
inget är förlåtet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0