trött.se

Hej hej jag är skit trött..
Idag kommer man till skolan och tror att man har skola(lektioner) men neeeeeej de hade man ju inte. Idag var jag och jenny typ lediga. Vi börjar 12,50 och kommer dit 12,00 för att bara komma itid eller nått vet inte. Men sen säger en klasskompis att "ni har inga lektioner idag". Då ville jag bara strypa någon men man kom ju iallafall till skolan. Vilken var de ända som var bra. Men lite irriterad är man ju..

Men idag fick jag träffa min kusin elins dröm prins. Hon är jätte lycklig och jag olycklig. Han är perfekt för henne!! :)
Så glad för hennes skull.

Men men nu sitter man med de sista att gör i expon. Har gjort handtextade skyltar som SUGER KUK bokstavligen.. De är så otroligt tråkigt att göra de. Så jag fick lite hjälp av mamma.


först är man lite pigg, men så fort man hör ordet läxa eller skola så

"poff'"...


.... så är man död.


snygg osv



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0