tjoo!

hejsan svejsan.

Ligger i soffan och kollar på tv:n och är sjukt trött. Men så klart kan man inte sova.. Och i morgon är de fucking bajs skola...... ååååååååååååååååh orkar inte. Sen ska man på möte med mamma i skolan vid 4 också. Usch fy och bää...... Men vad gör man inte för skolan! :D -.- helst inget men vill man ha ett liv så måste man tyvärr gå. Men nu är de bara 7 månader och 6 dagar kvar tills jag blir 18. Då kanske de blir lite roligare att leva! men tyvärr så går veckorna så jävla segt. Dagarna känns som om dom vore ett år..
Snart är de fredag och då kommer jag fixa mitt älskade hår. Och jag ska inte färga brunt. De blir lila och kort kort, sen ska jag snagga ena sidan. Åh de kommer bli as fint! :D:D:D:D:D:D:D

Då kanske man kan känna sig snygg också. hahaha..
typ lika snygg som dom här


















































Haha där ser ni. en riktig snygging! ;)

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0