te och mjukpepparkaka

Mamma har bakat så nu blir de fika! MUMS
Idag var de första dagen i skolan och den va väl okej, lite jobbigt att komma igång så fort och sen möta alla människor. Vill helst vara hemma ett tag till men då blir inget bättre så jag måste försöka! :) Men idag hade vi svenska och jenny och jag pluggade faktiskt :O en stund iallafall... Sen blev de leka med camet för de va ju förra året vi lekte med den ;) hehehehhe



de här va den enda nådiga bilden som fick komma upp på facebook.. hahah fatta hur dom andra såg ut. Men jag ska spara dom på ett usb så ni får se dom andra. Eller några iallafall ;)


Nu ser jag för jävlig ut jag vet men vafan jag har ju smink förfan :d och de va inte igår jag hade de. Bokstravligen...



MEN USCH :O


uh sexy ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0