Sova?

Nu har jag varit vacken sen 7.. Igår eller i torsdags så hände de en grej som förstörde mig totalt. Jag ville bara ge upp allt och de kan jag känna nu idag också och de kan vara därför jag inte kan sova.
Jag har sovit i typ 5 timmar och i morse när jag vacknade gick jag en promenad som tar 2 timmar typ. eller jag gick en runda sen gick jag in på en massa andra vägar. Sen på eftermiddagen så åker jag med elin in till jenny för att vara med henne. Först så fikade vi tre efter åkte elin. Då passade jag och jenny på att gå en timmes promenad i skogen.. Och nu har jag MEGA ont i höften, magen(mensvärk), huvet och i kroppen. Allt tar kol på mig. Usch....

Ja vad händer idag då, jo jag ska väl sova ett tag sen ska jag upp igen och vidare ut på en promis igen och sen blir de väl att bara vara hemma....

Sen funderar jag på att legga ner bloggen. suger att skriva här tyvärr.. men får se, de märks väl om den försvinner ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0