Söndag

Nu är de söndag och bara 2 dagar kvar till den vidriga skolan.. :( Blääääääh vill inte gå i skolan. Nu är de liksom lika långt kvar som vi redan har gått. Men men vill man få ett bra jobb måste man gått klart i skolan.. Fast plugga vidare tänker jag absolut inte göra! För de är för jobbigt.
Sen förstör skolan bara ens liv.

Varför är alltid söndagar lika hela tiden. De är då man börjar tänka snart skola och man kan typ inte göra något. Man får bara en massa ångest när de är söndag! :/


Idag har jag och pappa tittat på vad jag ska ha för tattoo ;)
Och de jag skulle vilja ha är dom här bilderna. Eller de ska typ vara så. Fast jag ska rita den själv :)

















puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0