hej igen..

Imorgon är de tyvärr skola och jag längtar inte ett dugg!!
Vill inte se eller prata med någon just nu och så har man älskade "Foto" som är så otroooligt roligt.. Eller inte!
Aja får väl gå dit och bara vara där... Orkar inte!. Men om man ska kunna få jobb så måste man tyvärr de, vilket suger. Hatar seriöst skolan mest ut av allt i världen. ÅH!

Nå väl. Ikväll ska jag och mamma börja på en uppgift som jag kom på skulle vara inne den 12 jan. Men efter som att man måste köpa saker själv så får man kolla alla saker man har hemma efter som vi inte har råd med ett skit!
Så nu sitter man i bara morgonrock, bh, trosor och gosiga strumper. Snart ska jag ner och äta mat men är inte hungrig.. De bästa med att vara "deppig" är att man går ner i vikt inte för att de är så himla speciellt men magen blir mindre ;) och de gör något. Vikten orkar man inte bry sig om men själva kropps formen. Och jag jämför bara med MIG SJÄLV!
Men till sommaren ska jag älska min kropp, och mina nyårslöfetn var, sluta äta så jävla mycket godis och sluta ta skit från andra!
En så länge har inget funkat eller jo godiset men inte de andra. Men de kommer snart och juste sluta röka ska jag också göra. Inte för att jag ens börjat men de är kul att säga för ALLA har sagt att dom ska sluta och jag vill inte vara utanför! Och jag tycker de är en skit bra sak att göra för man förstör bara kroppen..
Så ni som ska/håller på, ni ska veta att jag är GRYMT stolt! :) guld stjärna i kanten för er!

Sen kanske de har blivit ett litet missförstond med min frisör så jag kanske ska till frisören den 24 istället för 20..... Ville gå den 20 för de är en fredag och då hinner man kolla hur man ser ut i alla frisyrer innan skolan.. :)
Men får se hur de blir.




posen som ALLA gör ;) och jag vill också vara med i bilden.^ 


PS, jag är osminkad!!!

mehehe
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0