hehe

hehe igår så va jag och parta med jenny, jennifer och linda. Vi hade jätte kul, och sen blev de lite jobbigt en stund. Lite saker dök upp och jag blev lite låg. Men brudsen fick mig happy igen och vi fortsatte med att ha kul. vi dansade och flamsade ;P hanna och julia va där också så de va kl att träffa dom. sen kom de andra som man också kände och en som ringde och aldrig gav upp om att få komma dit. :P men sen kom han och han s kompisar.
Senare på kvällen gick jag jenny och wille upp på ett rum och satt på golvet och pratade och körde jag har aldrig och typ hade as kul. vi drack där inne och typ sket i alla andra som va där :P sen va de en snubbe som låg i sängen och typ spydde i rummet där vi var.. minder kul för han men han fick va med om han ville men vi fick inte så mycket svar av grabben ;) sen vid 3-4 när vi skulle åka hem så gick vi till busstation och väntade på min pappi och vi körde hem jenny och skjutsade wille till statoil. Efter de åkte jag hem och va typ as trött i bilen hem, men när jag kom hem va jag hur pigg som hels så jag tänkte att jag kunde duscha. Och de tog typ en timme sen ficksade jag håret, tänderna och de man brukar göra innan man ska sova. När jag la mig så satt jag vid datan en stund och vid 5-6 somnade jag ;) hehe...

älskar er flickor!



jag har tänkt på att blogga när jag är 100% glad igen men de kommer ju ta tid så jag
tänker blogga ibland ändå ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0