Grattis Olivia

Vid 7 kommer alla och ska gratta Olivia. Och då ska vi äta tårta och en massa andra saker fast jag ska inte äta något för då blir jag större än vad jag rean är. Och de vill man ju inte ;)
De olivia fick av mig va en pyssel bok där hon kan rita sina egna saker och klistra på halsband och andra små saker.. Såg typ lite kul ut så jag kommer nog också låna den (A).. Jaa, vad har man gjort i dag då. jo, jag somnade halv 4 och gick upp halv 9 för att jag inte kunde sova mer. Så jag började städa mitt rum och sen gick jag ner och tittade på tv. Vid 11 väckte vi olivia och så hon fick öppna presenter. Sen tittade man på mera tv. För en stund sen gick jag ut med elvis i en timme och samlade mina tankar i kylan. Och de va en massa saker jag tänkte på. Typ onödiga saker just nu. Jag tänkte på hur min lägenhet ska se ut när jag flyttar hemifrån...

Fasst de är väl om 30 år.. neej skoja, om max 3 år.. innan de ska jag bo själv :)

heheheh.. här är en bild på våran jul gran som vi ska ta bort imorgon ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0