Everyday it will rain,

Hej på er. Har tänkt ha kvar bloggen för när man inte har något så kan man skriva ett tråkigt inlägg. Men de roar väl er som läser, när ni har tråkigt och inte är på fejan eller blogg.se eller nått annat skit som sger.
Då brukar man ju titta på andras bloggar och de är ju lite kul.

Men nu har jag tittat på en film med beyonce, dreamgirls. och den va ganska bra faktiskt. Efter de så städade jag rummet. Och tyvärr kunde jag inte gå på en promis idag för jag är som en gamal tant. Jag kan inte gå för jag har SJUKT ont i min höft....
Skit kropp, vill någon byta?

Snart ska man färga håret och jag tror jag ska vara blond och klippa kort kort. Alltså page ;)
Tror de blir fint. eller jag skoja har inte bestämt mig om jag ska vara blond eller brunett. De får ni se dååå!! :D

Så här ful är man idag.
Osminkad, fula myskläder och fetigt hår! (Y)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0