saknade pommery

Saknar min lilla prins

här är efter en lång ritur ensam men den vackra.


här va vi men elin och phu.


Efter en ridtur med elin så tog jag ett snack med alla ponnys ;)


Säger hej då innan bussen kommer.


rid läger hos michelle och Simson.


Här va jag med amanda griberg.


Duschad efter en låång tur med Simson och michelle.


Själv med älsklingen, han fick vara modell ;)


En kall höst dag då jag va med Pommery.


Här fotar amanda mig.


Bästa dagen!


samma här.

De va alltid lika kul att vara med de lilla yrvädret ;) hehe.. Alltid skulle man springa fort på ängarna som man hittade, han älskade de. Och han skulle alltid ligga först ifall man var 2 eller fler. Många minnen men den lille Pommery och dom andra. Saknar han som satan.. :(

love you, but now you're gone..

Hos en ny familj utan mig :'/...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0