filmkväll

Vaknade hos jenny och åkte hem för att vara med min älskade pojkvän som nu är hemma och sover, och de ska jag me göra om en liten stund.

Idag har det inte hänt så himla mycket. Jag och robban va över och kolla på Kims hus som han har byggt och fyfan så fint dom har de.. Resten av dagen eller aa fram till klockan halv 9 så mös jag mer robban och sen körde han mig till jenny och vi kollade på en mesig romantik film.. och sen en vidrig skräckfilm ;) hehe.. Nu är jag hemma igen och ska sova.. Och imorgon ska jag sova till 5 på kvällen! :D ehhe luring. Nej vi får se när odjuret ska vakna (jag) heheh.

Puss!!!


älskar dig mer än vad de finns stjärnor på himlen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0