evig vänskap!

Jag älskar dig så jävla mycket Jenny Hansson!
Du är den bästavän man kan få.

Man har alltid roligt med dig, och har man tråkigt så kommer du med en kommentar som får en att dö av skratt!
Du är en underbar person och jag bara älskar dig. Vi har varit vänner ett bra tag nu och kommer vara de långt fram med.

Jenny du och jag har bråkat men har alltid löst de och nu är våran vänskap oslagbar. Jag vill aldrig att du försvinner ur mitt liv. Du finns alltid där när man behöver dig och jag kommer alltid finnas för dig oavsett vad som händer!!

Alla minnen med dig är perfekta vissa inte men dom kommer man inte ihåg för de är inge viktigt. Det finns absolt inget dåligt med dig. du är bara helt perfekt och du är jätte söt. Den snyggaste tjej jag vet.

Jenny du ska bara veta att jag älskar dig så sjukt mycket så de gör ont ibland. Som nu, tårarna bara rinner men jag vet inte varför men om jag tänker efter så är de för att du finns och jag är så jävla glad för de. dom som inte har en vän som dig borde ha ett trist jävla liv men de har fan inte jag!!

Många roliga minnen!!






































I'd never sing of love if it does not exist,
But darling, you are the only exception!


LOVE YOU!

puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jolene, det här inlägget kan jag säga helt ärligt att jag läste med tårarna i ögonen och ett leende på läpparna. Det du skrev betyder så sjukt mycket, DU betyder så sjukt mycket. Kunde inte ha beskrivit vår vänskap bättre själv, om vår vänskap ens kan beskrivas med ord. Jag älskar dig så jävla mycket ska du veta! Du är verkligen min allra bästavän och jag litar på dig till 100%. Du känner mig bättre än vad min egen mamma gör! Du vet det där vi pratade om härom dagen? Att vi aldrig skulle kunna dö för någon? Men det är inte sant, skulle du hoppa så hoppar jag. Ett liv utan dig hjärtat är inget liv alls.



Jag älskar dig min ängel, älskar, älskar, älskar!

2011-09-04 @ 23:05:40
Postat av: Jolene

älskar dig jenny!!

Och de är fan sant, hoppar du hoppar jag! ett liv utan dig är inget liv. Då kan man lika gärna bli emo eller nått!!!

Älskar dig min ängel!

2011-09-05 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0