storstan

Snart ska jag möta jenny och vi ska ta oss in till stockholm och se på bio med jennifer, linda och chasse :) ska bli jätte mysigt/läskigt. Vi ska se paranormal activity 3 ;) niiice.
Sen vet jag inte vad som händer i morgon ska jag i alla fall vara med Robban och mer än så vet jag inte heller :P
Men jag hoppas filmen är bra. de är nu man får veta vad som har hänt med dom. Ska bli kul.
Juuste idag skulle jag och julia i min klass bli fotade till någon grej som roden har fixat. Men det var klockan 10 vi skulle bli fotade i ljusa kläder och känslan skulle vara att man skulle känna sig trygg och glad i skolan och jag kan ju säga att det inte började inte så bra. Först kommer fotografen för sent sen säger en tjock gubbe att vi ska har rodens fula tjock tröjor på oss så man behövde inte leta efter några jävla kläder. Sen var de inte bara jag och julia det var typ 10 andra från olika pogram och 3 av 10 blev fotade och jag var inte en ut av dom tre. Eller det var typ alla men de var bara tre som blev fotade på en bild och sen böt dom ut några men jag ville inte vara med för dom hade inte gjort det så bra så jag sket i de. men jag tittade på och dom gjorde fan inte något bra jobb. så nu ska min foto lärare skicka ett hatbrev till dom och säga allt som dom gjorde fel och lite till. Dom sa att man inte fick ha den tröjan men dom använde den ändå. Men thomas ägde dom för han pratade med fettot först innan tönten till fotograf tog bilderna. och nu tycker jag att jag skriver lite konstigt men jag är ganska irriterad... :O
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0