säger bara,

Asså jag ska sluta prata med alla människor för jag säger och gör ju för fan bara fel hela fucking tiden!
Så de är lika bra att ge upp. Ge upp alla man känner. Alla är bara klagar på mig om att jag är dryg, sur, svartsjuk?, dålig människa, otrevlig, omogen, dum i huvet, söker bråk.

Fan era jävlar, ge er!
Om ni inte klarar av mig så säg de och säg att ni inte vill vara min vän. Istället för att säga en massa jävla skit. Jag orkar inte ta skit 24/7......

Älska mina fel istället eller skit i mig. Jag bryr mig inte om vad ni väljer men nu är de så här. Och ni vet vilka ni är så ge fan i mig eller lär er att leva med mina misstag!!!!!!!!!!!!!!!!

Är så in i helvete trött på att höra allt de varje dag. Nu ska jag stanna hemma varje helg och åka hem efter skolan varje dag och på loven ska jag vara hemma, sitta på mitt rum så ALLA jävlar slipper mig!

N ska jag beskriva mig själv.

Hej jag heter jolene och jag är bara 17 år.
Om jag ska beskriva mig med en mening så skulle den bli så här:

En otrevlig bitch som söker bråk och är en idiot och älskar att vara mobbad!

så de va väl ganska bra! :)

hoppas ni njuter av den här texten jag skrivit!
tack för att ni har fått mig deprimerad! :) tack så mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0