fota med mig själv..

Imorgon ska jag fota mig själv, och de är inte för att jag är snygg utan för att det är ett skol arbete ;) hehe.
nej men jag ska fota mig själv i skogen så jag har 10 sekunder på mig att springa och ställa mig framför kameran och försöka se bra ut :P haha kommer ju gå bra. eller?..
Nää för jag ska ha en lång klänning och sen ska jag kta runt i skogen så de kommer ju inte gå så bra.. :P ahha kanske ska filma också så man ser hur ful man ser ut när man spriner. kommer bli bilder där man måste slänga sig framför kameran. Längtar typ lite men ändå inte.


(foto: Elin Griberg  Modell: Jag)

Men slut pratat om de nu, ni får veta mer imorgon.
i Lördags var jag hemma och tittade på film eller aa på ........... med kevin och felicia till typ 3 på natten. det var jätte mysigt, lekte med katterna dummdum och pucko som är så guuliga! :Defter de gick jag in och la mig vid datan och tittade lite på fejjan sen tittade jag på en film och sen när filmen var klar tittade jag på klockan och då stod de 05:38, hahaha så jag va liksom uppe till halv 6 och somnade typ halv 7 hahaha lite kul:P blev typ rädd..



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0