föralltid!

En person jag alltid kommer älska, alltid lite på och ALDRIG lämna.
Vi bråkar ibland och tycker helt olika men vi löser de alltid, ibland kan de gå trögt fram. Och hon är en vacker tjej som alla tycker gott om ingen hatar henne. Om man fick vara en annan tjej för en dag skulle jag vara henne. En underbar tjej som jag älskar av hela mitt hjärta och den underbara tjejen är Elin, min älskarde kusin.

Hon är min kusin men vi är ändå bästa vänner och vi kommer alltid hålla ihop. Elin är den bästa kusin jag har haft, ingen kan ta henne ifrån mig. Visst ibland kan jag bli sur och grinig men de är för vissa saker som händer och de tänker jag tyvärr inte skriva. Men vi har så många otroligt fina minen de har jag med alla mina vänner men elin och jag har såå otroligt många tillsammans. Många man knapt kommer ihåg och skulle hon försvinna ur mitt liv skulle mitt hjärta gå i tusen bitar.

Elin du betyder så himla mycket för mig och jag hoppas jag betyder lika mycket för dig. jag behöver dig så mycket så du annar inte. Just nu, just i denna stund behöver jag dig. Jag vill bara krama om dig och säga allt som jag vill få ut ur mitt hjärta men de går inte. För du är inte hos mig nu.
Älskar dig så sjukt jävla mycket kan inte ens få ner de i org, de låter bara fel eller fult. Du kan alltid få allt ur dit huvud så de låter bra när man läser men när jag vill få en fin text komierar jag bara en låt eller en dikt.. Sån är jag..

Elin du och jag är som mimmi och kajsa, tiger och phu, blunder och ariel. alla dom är bästa vänner och dom bråkar men blir alltid vänner och älskar varandra som du och jag gör. Det slutar alltid lyckligt.
Du är den mest älskade personen i världen och du är en stor del av mitt hjärta, min högra hand och mitt allt. du är så himla vacker och jag älskar allt du gör och allt fint du har sagt till mig, om mig finns ingen som har sagt så fina saker till mig som du har gjort. Du är den som har brytt dig mest och den som har älskar mig mest under våran tid.

Dagen då EJJI skapades var den lyckligaste dagen i mitt liv, alla mina bästavänner samlade på ett ställe! tillsammans. Nu är mitt hjärta fullt och ingen kan skossa det!
Hjärtat har så mycket plats för kärlek och ni tar nästan upp hela!

puss älskar er!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0