country

att lyssna på country musik får mig glad och lycklig. Den musiken är så himla härlig. Och tack vara en musik video så vet jag vad jag ska jobba med när jag går ut skolan. Jag ska bli en cowboy (cowgirl). Jobba med att ta hand om western hästar och kanske tävla i stora tävlingar. Sen ska jag flytta till australien ett år och leva som de var förr i western. Ska bli en riktig cowgirl som jagar vild hästar och fångar in kor. Sova vid en eld

tänk att få leva som dom. Åh de är min största dröm!!!

dör bara av att se på alla dom här bilderna!

















älskar den här bilden.

Om man bara fick vara på en hästs rygg och bara rida iväg och klara sig själv. bara hästen och jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0