saknardig

Ligger och tänker på dig så mycket så tårarna sprutar. Såg en film på dig idag och fyfan va jag saknar dig..

Jag minns inte hur länge du har varit borta. Jag minns kvällen då mamma sa att du var tvungen att lämna oss. Den kvällen var jag meddig, senare kommer hon in med den där sprutan och jag tar dig i min famn och tårarnaran ner för mina och min familjs kinder och hon stte spruta i dig och jag kännde hur du blev tung och avslapnad. Du somnade in till en sömn som man inte kan vakna upp ur. Jag ville inte släppa dig, jag höll dig så länge tills jag kände att du började bli kall. Jag fattade inte att du var borta, att jag aldrig mer skulle få se dig. Saknaden till dig min vän är större än du tror. Att man kan 'lska någon som dig är inte så konstigt. Du fanns när jag föddes och du har varit med i många år men nu finns du inte och det gör ont att tänka att du ligger under jorden. Vill bara se dig, krama dig, pussa på dig. Jag vill klappa på dit söta lilla huvud.
Du var min bästa vän och ingen kan bli som dig. D var den bästa katten jag viste!

Murre jag älskar dig!


du blev runt 20 -25 år <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0