vill inte ;O

Just nu sitter jag i soffan och sjunger högt för mig själv! älskar att vara ensam hemma, de är sååå otroligt underbart! Men snart kommer familjen hem igen... Vill inte de och sen vill jag inte välja en massa val för 2an! Det är fan as jobbigt.. Varför inte bara hålla sig till de man ska. Fast de skulle ju då skolan suga mer. Och de gör den redan ;) Men jag vill inte välja för de är bara tråkiga saker man kan välja och sen går det inte ihop med perioderna ;O inte kul asså!

Men vad ska man göra åt saknen?! jo de är bara att köra på:D:D

hehe nu sjunger elvis med mig ;) hahah fan va bra de låter asså. Vi ska nog vara med i talang :D
men nu måste man vara tyst för min mamma och pappa och deras små apor kom hem... ÅÅÅH vill flytta!!
Vill inte bo på landet! och absolut inte här jag bor nu!! vill bo ensam!
hatar de här stället!

men men ;)



hittade en bild och de va lite kul :P ahah bussen körde då "lite" fel ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0