One day i'll fly away.

jag har seriöst inget liv.

Jag vaknar på morgonen och sen är i skolan. Efter skolan åker man hem och pluggar, sitter vid daton och sen kanske man ser en film och efter de sover man. Och så är de varje dag i veckan. men åp helgerna så är de väl okej men inte alltid..
Jag måste hitta något att göra, kan inte ha de så här. Slösar ju bort hela jävla livet.
Nej jag vill börja med något. Fast vad vet jag inte än.

Hjälp mig? jag vet inte vad jag vill göra:( jag vill rida med de är för jobbigt att hitta en ny häst som man ska börja rida på. Saknar ju pommery som jag aldrig mer kommer få se :( de gör ont att att förlora dom man tycker om och älskar. Och alla mina bästa djur försvinner hela tiden. De är väl bara tur att mina katter och min hund finns.
Visst katter är jätte söta och så men dom är jätte tråkiga.. Hunden är rolig men jag har ingen ork att ta mig ut hela tiden. så jag får se. jag får inga mer djur för mina duma föräldrar... djur får mig att må bra och man får inte ens en liten kanin eller hamster.. töntiga föräldrar man har..

men en ny katt får man.. irriterande, men nu ska jag spara till en kisse och till elins kamera!

5000- för en katt
5000- för elins kamera!

börja spara nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0