love me or hate me, I do not care!


Jag säger bara de, älska mig eller hata mig. Jag skiter i vilket men jag gillar mig själv och jag bryr mig inte om va folk tycker och tänker om mig för jag e den jag är och tycker inte ni om de så, synd om er :)
Ingen ska säga vad jag ska gör eller inte göra. Det är mitt liv mina val. Vill jag åka jorden runt så gör jag de.
Håll tyst bara.
Jag är då inte som alla andra. som tex, När vissa väljer en sak så väljer jag alltid något annat... sen trotsålder eller nått... Men de är liksom jag. Jag gillar de, och vet tyvärr inte hur länge de kommer sitta i ;) men I do not care! man ska ju gilla sig själv och de gör jag. Sen måste man tycka om sig själv för att kunna tycka om andra.

jag kan vara en riktig bitch och de vet jag men för de mesta är jag glad och försöker vara trevlig och de går bra. Men ibland går de inte. Men det jag inte är, är fjortis, emo, dryg och en hora!
Jag är en helt vanligt tjej. eller kanske inte vanlig men en okej tjej som vill ett roligt liv och de har jag. Jag älskar att skratta och bara vara jag. Visst jag är väldigt långsint och blir lätt irriterad på saker men jag har blivit bättre med de ;) så de så. Just nu tänker jag är mer "palla bry sig" och det är mycket skönare!
Man tänker inte så mycket på vad alla säger och bara skiter i de. och typ "jag tar de imrn" och de är sjukt skönt faktiskt.

jag vet inte vrf jag skrev de här men nu vet ni vad jag e för tjej :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0