lekte lite med jessica

igår så slutade vi 12 och då drog jag upp till jessica (michelles mamma). och vi hade lite tråkigt för jag skulle vänta på michelle hos jessica till halv 4. Men då gick tiden jätte långsamt så vi tog hål i örat på mig sen tittade jag i en hår tidning och så en tjej som hade lila toppar och då sa jag bah jag vill också ha så efter som att michelle har blonda toppar och då tar jag lila toppar ;) sen går jessica och hämtar en lila spray och jag bah NEJ, sen bytte vi ut den till svart och så sprutade vi i färgen ;) as coolt!
efter de gjorde vi nagel tester och snart blir de naglar på mig :D

 
michelle

snyggt!


het ;)

Nu ska jag sova ;) puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0