kflebgflmröbl

jahscldsbdöfbndölbnäwpog typ sådär tycker jag om skolan... HATAR FITTSKOLAHELVETET!!!!!
Ska bomba skolan på fredag. så håll er hemma!
nej ja skoja men jag tänker typ aldrig mer gå till skolan för jag är så dålig.. men de kan jag leva med. jag lider inte. ;) eller? . men jag ska inte berätta om vad jag tycker om skolan. de är typ jobbigt att läsa om vad jag tycker och skit. :S men om man säger att man hatar skolan högt s blir man ju skjuten... så jag skriver de nu och sen aldrig mer (man ska aldrig säga aldrig) hehe kanske kommer upp igen men aja inte nu på ett tag. kanske morgon igen ;););)
men jag kanske ska sluta blogga..
jag kanske bloggar ikv och om jag inte gör de så kommer jag blogga om ett tag. så jag säger hejdå för ett tag, en vecka eller 2!
heeeeeeeeeeeej då..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0