jätte jätte trött..

hejhopp gummisnopp! :D
Äntligen hemma efter en skoldag. Eller jag har ju varit hemma ett tag redan men nu hade jag tänkt blogga. Men jag vet tyvärr inget jag ska blogga om utan att jag måste plugga lite och sen kanske gå ner och slita ut pappas tunga så han inte kan prata/skrika. Allt som dom säger hörs upp till mitt rum. Hatar de här HUSET!:O vill flytta nu!!
Men på påsklovet så behöver inte jag bo på de här skit stället :D läängtar som fan! men de är ett tag kvar. Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge. nej ska man passa på att gå ut i solen ett tag? .. Bra fråga. Jo jag ska nog de. HA jag övertala mig själv...

puss

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0