home sweet home

Äntligen hemma!
Jag har sovit hon min älskade michelle och vi har haft de mysigt. Därför har jag inte bloggat.
Snart ska jag plugga lite sen blir det mat. Och efter maten en lååång promenad med hunden (om jag orkar) är jätte trött!

Och imorgon ska jag klippa och förga mitt hår. Hihi längtar och jag tror jag vet nog hur jag ska färga (a) de kommer bli AS coolt!!
Men som vanligt så kan man inte säga de till mamma för då kommer en massa jobbiga kommentarer som man inte orkar.. Men jag vet inte hur jag ska klippa mig.. :/ tror de blir bara ta bort de slitna eller en helt ny frisyr ;) Men de får ni se på fredag :DD

jag kan säga att svart kommer finnas i mitt hår ;D
och kanske blir de kort!


I'm beautiful in my way.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0