Aldrig mer

Jag var ute med elvis för ett tag sen och när jag går vanliga rundan i skogen. När jag går där så ser jag att de finns en annan väg och jag tänkte "ja där kan jag gå" men de kunde man absolut inte... Jag gick och efter 2 steg så åkte jag ner i snön till magen. Sen så märker jag att de är vatten under snön och jag blev då as blöt över hela bena... Och de jobbigaste va ju att det var mörkt och det var ganska långt hem.. Men som tur va så blev de varmt efter ett tag.. Men när jag kom hemma så va jag is kall. Och jag gick in och värmde varm oboy och nu ska jag gå in i en varm dusch ;) hihi...
Men nu vet man att man aldrig ska gå den vägen mer :P hehe


en bild som jag tog när jag var hemma hos elin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0