hej

Idag har det äntligen varit sol! :)
Men jag har varit jätte trött idag ovh de här låter ju roligt att läsa.. Nej men jag vet inte vad jag ska skriva. jag ville bara visa att jag lever och mår bra ;)

Saknar ganska många personer men alla är ju upptagna 24/7 :/ så de är lite svårt att vara med folk.. Men så är det när man själv inte jobbar eller har så många att vara me. Så jag är med min bästa vän varje dag! Han heter Elvis och idag har jag borstat och klipt honom så nu är han jätte fin. Vet inte riktigt vad som häner i morgon men jag ska troligt vis vara med jenny. Fast då blir det efter 3 för jag är bran vakt år bästisen ;)

Juste jag kanske ska åka utomlans i höst! :D
Och mitt mål med de är att få simma med mitt favorit djur!

Så otroligt söta djur!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0