grattis älskling! 10/06-2011

År 1994 10 juni föddes en vacker liten flicka vid namn Jenny Hansson och hon var en liten flicka som jag råkade bli vän med och nu älskar jag henne efter som att hon är min bästa vän! <3


Jenny Hansson jag älskar dig mer än allt och du betyder sjukt jävla mycket för mig!
Det är svårt att hitta personer som dig. DU är den mest roliga och glada typen jag har träffat och alla våra minnen tillsammans är så sjukt roliga. Vissa tråkiga men dom suddas bort. Vi blir bara bättre och bätter vänner och JAG kommer aldrig lämna dig!!
Ett liv utan dig skulle vara en himmel utan stjärnor. våran planet utan vatten. Ett liv utan sol och skratt. Allt skulle bara vara dyrstert.. Men nu är de så att du finns och gör allt roligare!

Du är mitt liv och de är dig, Ejji och robban jag lever för ni är bäst! <3

efter som att de är något fel på min dator så kom inlägget upp mycket senare.. men men  ;) <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0