Minigris!

JAG VILL HA EN MINIGRIS!!

Dom är så jävla söta och jag har läst om minigrisen i en timme nu. så nu är man ju profs på grisar ;) nej jag skoja men dom värkar lätta att ta hand om. För dom behöver man inte gå ut med så ofta men dom är jätte sällskapssjuka så man måste ha den med sig hela tiden! och sen tycker dom om att duscha!:D as bra djur till mig ju ;) och ta med sig grisen är inga problem men att inte kunna ta med grisen till andra är väl ett proiblem..  men vafan de gör inget för mig :D för om man vill vara med mig så får den komma till mig om de är så viktigt att vara med mig;) . För jag SKA ha en minigris!:D:D


SÖT!


<3

ÅÅÅÅH VILL HA EN NU!!!! NUNUNU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0