glass :D

äta glass e gött!

asså jag har typ sagt att jag ska ladda upp mina julaftons bilder men de har jag då inte gjort.. jag är ledsen men jag har tappat bort min sladd... igen.. (a) sorry.. aja

Jag kan ju berätta varför jag inte har bloggat. men de är för att jag har tröttnat på att sitta framför datan.. de är as tråkigt. sen kan man ju inte hålla på att säga att man ska bli bättre för de vet man aldrig om man kan hålla :P

men under tiden då jag inte har sutit vid datan så har jag varit med min pojkvän och mina vänner. Och sen har man ju festat med EJJI och alla fetser har varit lika kul varje gång. eller inte då jag fick pms på en töntig liten kille som trodde han va as snygg och skit.. han va helt jävla slut i huvet.. :P men men tjejer måste också få dampa ;)..



pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0