en lyckad helg?

Ja då ligger man på samma plats som man har legat i hela veckan typ.. Men imorgon ska de fan bli skönt med skola.. Varit hemma förlänge.. eller aa inte helgen, men de räknas inte (a). På fredagen så va man med EJJI och vi bada, basta och hade super mysigt!
sen på kvällen drog elin hem och jag jenny och ida drog till hem till iiida ;) och vi tittade först på en skräckis och sen drog på "fest". men de va inte såå jätte kul. men de finns ju en anledning till varför de inte va så kul...
När vi kom hem till ida igen så hade jenny typ damp och gick runt i hela lägenheten, haha de va ganska roligt.. och jag lekte emo och ida sov.. men sen fick vi jenny att sitta still och vi fick in ida i hennes säng och sen låg jag och jenny å myste!
Sen när man vaknar upp så va klockan typ 1 lite sent men vad ska man göra? ;).. Mammi kom och hämtade mig och jenny vid 3 sen åkte vi hem till jenny och sprang runt.. Sen drog vi till norrtälje igen och fetsade ;) de va kul!! längtar tills de blir helg igen.. :/ inte för att man vet vad man ska göra men de blir nog något kul!
Men i går så va de full fart och mycket kul. De va dans, skratt och en massa glada människor!:D ♥

vi hörs kanske senare PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0