är de så svårt att bara säga Ja?

Hur ska man göra för att dom ska lära sig att säga JA till något?..
Ja du, bra fråga... inget kan göras.. Dom är små envisa åsnor som aldrig kommer leva i 2011 utan dom lever på 1700 talet...

Så man får väl låtsas vara glad fast man inte är de.. En olycklig liten flicka är jag... Hatar att vara de. Men allt kan inte alltid gå som en dans på rosor eller hur man nu säger.. Tyvärr finns de bara en sak att göra med de kan jag tyvärr inte för då kommer de bli 3 världskrig. och de är seriöst.. Men de kanske är dags att vakna ur drömmen och möta verkligheten.. Vilket man vill men de är tyvärr inte lätt att leva i den.. Så man får kämpa på!!

Men för att få mig lite gladare så sitter jag och läsre och gör egna dikter och dom äger ju sönder!! men kan tyvärr inte skriva dom här ;) hihi dom är lite busiga!

eller ni kan få några som jag hitta:

Tjejer tänker oftare på sitt
utseende än sitt inre,
för att Killar har lättare
att se än att tänka.


Rosor är röda violer är blå,
jag är tjej och jag får den att stå.


Rosor är röda violer är blå,
jag är dum och har svårt att förstå.

Love is a name
Sex is a game
Forget the name
And play the game.

De va några ;) haha dom är lite roliga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0