i'm sorry!

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why...
..
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be a murderer...
<3

Jag hatar att de alltid ska bli så jobbigt, men man kan inte tvinga mig själv att göra något som kommer såra oss båda om vi hade fortsatt, inget är ditt fel de är mig felet sitter hos.. och jag gillar inte de men nu blev de tyvärr så här.. jag är jätte ledsen för att jag sårar dig hela tiden..  
Jag kommer tillbaka men inte på ett tag. Jag vet inte när, var eller hur men du kommer aldrig att förlora mig helt!!
Du är underbar och den bästa jag vet. Men ibland blir de för mycket och mitt hjärta går en annan väg.
Och nu är min katt på väg att dö, så de är inte så lätt. men jag försöker!
men tyvärr så går de inte så fort...

Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0