I got to be strong?

Alltid när jag gör något som känns bra för mig så ska jag få HELA jävla världen emot mig!
varför är de så? de va en jävligt bra fråga ;)...

Alltid samma visa.. Jag vet inte om jag orkar de mer, de kanske dags att ge upp ?!
Om ni tycker jag gör fel säg de då.. Eller säg upp de ni kallar "vännskap". Tro mig jag klarar mig utan er!!
Ingen ska få se till att jag mår skit. Känns bara som att jag går emot vinden och ingen hjälp får man, eller jo av min bästavänner, dom andra bara blåser på!!
Vad ska man göra för att alla ska bli glada? men då kan jag ju säga de, det går inte för livet är inte rättvist.. Och alla kan inte vara glada så jag får väl vänja mig med att man har falska vänner, som inte kommer finnas där för mig...
Men jag är ganska van med de, för med tiden ser man vilka som är sanna och vilka som kan säga HEJDÅ till, här och nu, fastvarför har man kavar dom?!:S,, jo för att man ser dom nästan hela tiden. Så man kan inte..

Men om man nu skulle säga hejdå till dom så skulle man inte ha så många vänner kvar, så de går ju inte. Då skulle man ju tro att man var mobbad eller nått..
Hatar att behöva säga att man har falska vänner.. men måste ju vara ärlig! (alla ska inte ta åt sig)
dom kanske inte falska men FAN inte äkta!

Nej nu skiter jag i de här, jag ska behandla ER som ni behandlar mig!!!



Cause I may be bad,
But I’m perfectly good at it..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0