fyfan

Jag har kommit fram till att jag har de tråkigaste liv man kan ha... de ända jag gör är att gå upp på morgonen och åka till skolan sen åka hem och lägga mig i sängen och ha datorn vid mig... eller aa om jag inte är sjuk.. för då ligger man i den här fucking soffan hela dagen.. eller så ligger man i sängen.. och pluggar gör man ju inte efter som att jag är för lat..
Nej jag måste komma på något att göra. Visst jag "ritar" då jag har tid. Fast jag har ju tid hela tiden men den bara försvnner. för att man är vid datan 24/7.... Så de händer ju inte så ofta att man ritar.. Jag skulle vilja starta ridningen igen men det finns ingen häst.. och jag orkar inte ta hand om en annans häst.. och gå ut med elvis är kul men inte 30 gånger varje dag.. 
Så vad ska man göra?

jag hatar att ligga i min vidriga säng...

jag ska gå ut med min Elvis nu iaf.. hörs sen..


ritade den nyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0