7/4-2008

mina älskade katter.

Murre är tyvärr död.....
När jag kom föddes var Murre 4 år och han hade en bror men han dog. Sen köpte vi Elvis en röd bondkatt. Han och murre var som pappa och son. Sen när vi flyttade så försvann elvis eller så var det någon som tog honom. Men efter elvis köpte vi bamse en vit norskskogskatt. Och murre älskade bamse men bamse gillade att vara borta ifrån murre och min familj och en dag så kom han inte tillbaka... :/ efter bamse så hade vi bara murre. Tills vi flyttade.. igen... då hittade jag min älskade O'Mally och han är nog det bästa jag vet!
Och sen fick vi baloo oxå ;) Alla älskade varandra. Där var det far och söner. O'Mally och baloo lekte hela tiden och murre kom och sa till dom ;)
Men sen så började murre bli sjuk och han kämpade och försökte men till slut kunde han inte mer och han fick somna in.... Han dog i min famn och jag kan fortfarande gråta för han. Han var som min beskyddare. Han kände av när jag var dålig och när jag var ledsen. Då kom han och tröstade en. En katt man aldrig kommer att glöma.
Och jag saknar han så mycket!
Min älskade murre!!

7/4-2008♥


Murre, O'Mally och Baloo


Kommentarer
Postat av: jennifer

:'(<3

2011-02-17 @ 15:27:04
URL: http://jenniferhallstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0