you made ​​me smile, you make me cry

Mitt hjärta har aldrig gjort så här höga slag som det gör nu.
Minna tårar har aldrig varit så här många som nu.
Jag har aldrig mått så dåligt som jag gör nu. Jag vet inte vad eller hur jag ska göra för att få de bra igen. Alla tankar som snurrar i mitt huvud gör de bara värre. Och jag tänker bara vad som kommer hända under den här tiden du kallar paus. Vet inte vad alla kommer tycka och tänka. Alla säger att det kommer bli bra men att de tar tid. Men de tar inget annat en tid. Allt handlar om den där jävla tiden.
Åka långt bort och ALDRIG mer komma tillbaka!

Jag vill inte se eller höra folk prata, de ända jag vill är att få vara lycklig igen. Kunna skratta åt saker utan att behöva tänka på att inte gråta direkt efter.. Alla går i genom något jobbigt i bland men då är de här värre!

usch!

hatar mitt liv vill bara försvinna!!!!!!



you
made ​​me smile, you make me cry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0