Leka tjuv

såg att min (lillasyster) fida hade gjort en lite rolig grej på sin blogg så nu ska jag me de ;)

OM JUST DIG;
FULLSTÄNDIGT NAMN; Jolene Anne-Lee Pricilla Griberg.
FÖDD I: Stockholm
BOR: i skogen
SMEKNAMN; jollan eller nått..
INTRESSEN; Leva!

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD;
SAKNAT NÅGON; Ja :/
ÅNGRAT NÅGOT; japp.
LJUGIT; tror de..
SVIKIT NÅGON; Vet inte..
KÄNNT DIG SÄMST; för de mesta
GRÅTIT; jopp
SKRATTAT; ja när man är med jenny så gör man inget annat!.
VARIT SJUK; i huvet? aa hela tiden
VARIT UTOMLANDS; ja i mina drömmar.
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN; Nej? :D jo...

KÄNSLOR;

GRÅTER DU OFTA; ja, då jag är ensam  
SKRATTAR DU OFTA; För de mesta!
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU; sårad? vet inte....
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN; Dåligt!.
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD;  kanske..
HAR DU NÅGRA HEMLIGHETER FÖR DINA FÖRÄLDRAR;  aa

KÄRLEK;

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD;  Ja eller för lite mer en ett år sen. 
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD; nej, bara i en person och de är justin bieber
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN;  ja de är nog alla.. 
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID; Nej!!
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU; Ja :(..
OM JA, VEM; alla vet de redan
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD; en kille och jenny (A)
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN; Vem har inte....
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN; För de mesta!
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU; han ska vara rolig, söt, gosig och snäll. Sen ska han Älska mig!
SKA EN KILLE VARA SÖT ELR HET; vet inte?
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELR KORT; lång eller lagom. inte för kort.
SKA EN KILLE VARA BLOND ELR BRUNETT; helst brunett, men de spelar ingen roll..
FÅR DU MÅNGA KILLAR: ja 1000 tals... eller inte!
VILL DU EN KILLE; ja vill ha kvar.
SKULLE DU VARA REDO FÖR ETT FÖRHÅLLANDE; Jag föddes redo, men är lite osäker nu.

UTSEENDET PÅ DIG;
BRUNETT ELR BLONDIN; Blond, men vill bli brunett.
ÖGON FÄRG; blåa.
LÅNGT ELR KORT HÅR;  långt och slitet! de bästa som finns.
SNYGG ELR FUL;  ful. (tjock, kort och ful) om man ska vara mer korekt.
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE; Nop.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT, VACKER OSV; kan hända
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL; Japp

HAR DU;

TESTAT RÖKA;  japp ;)
TESTAT SNUSA; Aldrig
SMAKAT ALKOHOL; yes ;)
LEGAT PÅ SJUKHUS; Jaa.
ÅKT FLYGPLAN ÖVER 24-TIMMAR; nej jag har aldrig fått gjort de...
GJORT NÅGOT DU INTE FÅR; Ja, ganska mycket.

hehe kul ;)

där har ni mig ;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0