Helvete

Snart ska typ mega stora uppgiften i bajs expo vara inne och jag har knapt läst skiten.. Bryr mig typ så här mycket ... eller inte ett skit ;)
Palla IG är ju faktiskt också ett betyg! fast jag ska försöka göra den men de kommer inte gå så bra för den ska vara inne på torsdag om man ska gå runt och kolla på skyltar?:S vad är de för jävla uppgift ...

Skit samma nu ligger jag hemma i soffan ( min säng) efter en dag hemma hos jenny. Först skolan där de va lucia firande och peppakakor. Fast de va inte så bra licia tåg.. :P
Men bättre än lektioner. Och efter skolan gick vi och handlade grejer till hennes badrum. Efter de gick vi hem till henne.. Och vi gjorde eller jenny gjorde mat åt oss. Tornfisk sallad med caesar dressing. Åh de va sjukt gott!

Nu när jag ligger i soffan så tittade jag ut genom fönstret och de va ganska fint såjag tog några bilder fast man ser inte så bra.De lyser in från julslingan som jag satte upp i söndags







lite fint ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0