Andra advent

Nu är de andra advänt och 4 december.
Igår jobbade jag och jenny på ett julbord i gräddö byggdegård. Det va kul och jätte fint men lite jobbigt för man fick ganka ont i ryggen. Sen hände en massa andra saker också som jag inte tänker ta upp men de va inte så kul. :)
Skit samma.. 
 
Snart är de jul och jag har ingen jukänsla alls och typ inga pengar till julklappar. Sen vet jag inte vilka som ska ha julklappar eller vad dom önskar sig för ingen säger vad dom vill ha... :P
Så jag ska hitta på de själv ;) hehe


Den här är iallafall högst upp på min önskelista ;)

Kommentarer
Postat av: Amandah

Du känner inte att du vill behålla din LG telefon då? ;)<3

2011-12-07 @ 22:31:25
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0