31 dec

Nu ligger jag i sängen och lyssnar i genom Jul klappen jag fick av Olivia. Jag fick 2 skivor med country musik, en med Dolly Parton och den andra med Shania Twain. Väldigt bra faktiskt ;)


Hoppas alla har haft en bra jul, för de har jag. Ja, först va man på jul frukost hos Moster och sen vidare till pojkvännen :D. Så jag va hos robban på dagen och åt där, sen tittade vi på kalle anka och sen öppnade vi jul klappar. Vid 5 tiden åkte vi och hämtade min farmor och sedan åkte vi till mig och åt mera mat. Sen vid 8-9 öppnade vi jul klappar och såg på jul filmer. Super mysigt. Trodde julen skulle bli förstörd med den blev faktiskt jätte bra! :)

Idag ska man fira att de blir ett nytt år. 2012!! fösrt ska jag vara med Jenny jennifer och linda hemma hos jennifer. Där ska vi fixa oss och sen bada och andra mysiga saker. Efter de ska vi vidare till Emma i norrtälje och äta middag med många B-rudar!
Sen drar man väl till södra bergen eller nått fast efter vet jag inte riktigt vad som händer. Ute tänker jag iallafall inte vara... Men de får man se i morgon. Fast de finns fortfarande ett STORT problem, jag vet inte vad jag ska ha på mig.. :(

aa, sen fyller Olivia 11 år imorgon. Så henne ska man ju fira ochså ;)
Grattis i förskott gummsi!



där fyllde jag 13 ;) eller 14.... kommer inte ihåg...

puss nu ska jag sova!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0