tjabba

Att plugga är inte kul och att tänka på fel saker gör de inte lätt.. Men de är bara att kämpa på. Men vet inte hur mycket jag klarar.. Snart så hoppar jag av eller byter till en chill linje.. Eller så täker jag börja på en helt ny skola där man inte känner någon och man får nya saker att se och inte bara samma sak hela tiden.. Men så är de och intet kommer att ändras. Inget kommer bli bra. Eller jo de är ju bra men de är inte bra i norrtälje, de är så jävla tråkigt att bo här. Så man får ju panik och börjar ju nästan gråta!:O

Jag har faktiskt kommit långt på mitt energi arbete och nu tänekr jag inte skriva mer. Det tar jag i morgon. Nu ska jag ta en  LÅÅÅÅÅNG dusch och sen bara ta det lugnt tills big brother börjar. Eller ska man skita i de?
Vill fan sova!

Men men man kan ju inte missa de.. Hatar dig! du fick mig att börja gilla de här pogramet:O usch på dig!!




lääängtar jätte mycket till sommarlovet! vill bara ligga i solen och ta de chill ;) 

puss

Kommentarer
Postat av: .

herregud så vacker!? grymt bra bild!

2011-04-29 @ 12:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0