The way you love me

Om bara någon kille kunde vara lite mer som Justin!
Seriöst han är så jävla gullig och snygg så man typ dör. Vill ha den grabben eller någon som är lite mer som han, är fan kär i justin på riktigt. Lite sjukt men aa.. Man Får drömma om han ist.
Och jag hatar när folk säger att han är bög, ser ut som 12 och är dålig på att sjunga.. Ni som säger de kan ju gå och hänga er för jag tycker hans musik och jag skiter fullständigt i vad ni säger om han!
Säg de bara inte till mig för om de är de ända ni kan prata om så tycker jag att ni kn skaffa en hobby eller nått. Sluta hacka på mig/ min "idol" eller hur man nu ska säga..
Vill ni säga nått om honom gör de till någon annan för jag är trött på att höra allt gnäll! 



Hur kan man tycka han är ful?
Fattar inte varför alla bara ska hata han.. Nu orkar jag inte höra erat jävla gnäll.. Vafan, titta er själva i spegeln så ser ni att Justin är 1000 gånger så snygg och ni kommer ALDRIG se så bra ut som han :)

Ha en bra kväll puss hej!

(jag har pms, och därför lackar jag mycket just nu.. men jag står för de här och skiter som sagt i vad ni tycker och tänker ;) puss på er)


Kommentarer
Postat av: jennyyyy

så jeeevla rätt! ser man själv ut som en dirketimporterad babian från djungeln har man FAN ingen rätt att klaga på justin <3 AVUNDSJUKA kallas det ;)

2011-04-13 @ 22:52:29
Postat av: Jolle

Hahah jenny du har så jevla rätt ;)

2011-04-13 @ 23:12:59
URL: http://jolenegriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0