kul att man får vara i solen..

Kul att man måste vänta till nästa sommar för att kunda vara i solen... Får inte vara i solen för då kommer jag få ett jätte fult ärr. Och visst jag vill ha ett för då får man pengar för det men kun att läkaren sa att jag skulle undvika solen till nästa sommar!
De va inte kul... Så nu måste man gå runt med en keps hela tiden och de är ju sjukt snyggt, eeh nej!
Ska köpa en as fin solhat ist.. Men dom kostar säkert jätte mycket efter som att jag bara har 16 kr så kommer jag inte så långt på de...

Varför jag inte får vara i solen var för att igår när jag och robban låg och sola på min balkong och vi lyssnade på musik och hade de as skönt, det var skit varmt där. Men sen kommer kevin och felicia och är med en stund. Och sen tycker kevin att han ska gå in och göra något men när han stänger dörren så åker handtaget ut ur dörren och träffar min panna så jag får ett jack i pannan och det gjorde inte ont men sen när jag tar handen på pannan och sen tittar på min hand så är den helt full men blod!!

Kevin: Gick de bra?
Jolene: Ja? ( jag ser blodet på handen och börjar bli lite oroligt..)
Kevin: De är lugnt, pappa kan du komma upp? jolene blöder!
Pappa: men kom ner de är inte så farligt..
Kevin: Men kom upp!! Robban hämta papper!
Robban: kevin får jag se.
Kevin: nej men de är ingen fara.
Robban:men jag vill se. JÄVLAR VA DJUPT DE ÄR!
Jolene: VAA?!
(pappa kommer upp)
Pappa: Oj Jolene de är bara att klä på dig för du måste till akuten!

Jag mådde las illa efter jag hade sätt min hand full med blod och sen när robban gjorde de bätter genom att säga att de va as djupt! Eller så va de inte de..

Vi åker in till akuten och läkar jäveln säger att jag kanske ,åste sy och jag säger Nej jag tänker inte sy!!
Han säger jo men du kanske måste de.. Jag sa NEJ!
Som tur va fick jag limma(Y)


Det är 1cm och hela ögonbrundet och pannan är svullet.. Men de ser lite bättre ut i dag ;)
de var nära att jag skulle fått ett till jack vid ögonrynet över näsan men jag klarade mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0