Hemma och sova!

Hemma efter en kväll med dom finaste!

Vi var hemma hos Ida och hade det trevligt. Vi fick mat, kladdkaka, skratt, minnen, underbara minuter och en lyckad kväll. Dom som var med var Ida, Jenny, Elin, Emilia, Preem, Hanna, Madde, Annica och Andrea och jag så klart ;) tror jag fick med alla.
Allt var så kul. Nu kommer man ha ont i magen imorgon med efter allt skratt som vi hade. Senare på kvällen gick vi ut och leker BURKEN men två killar som vi lärde känna på 10 minter :P Röd och Grön kallade vi dom. hehe. Men de va jätte roligt att leka, man blev som 10 år igen, vilket var underbart!. Att man fick springa av sig var också bra. Så nu kommer man sova som ett bebis.
Det är så underbart att ha vänner som er!

Sen längtar man som faaan till sommarlovet! ÅH så kul vi ska ha! Festa tillsammans, åka ut på sjön tillsammans, göra allt med tillsammans! :D
Den som förstör de ska jag slå hårt i ansiktet!

Love you girls!

Puss nu ska jag sova! vi hörs imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0