Godmorgon eller god dag

Hejsan, i morse vaknade jag halv 9 och jag va skit trött men kunde inte somna om. Men då tänkte jag att jag kunde göra klart ett skolarbete men jag va jätte duktig så jag gjorde färdigt två stycken istället ;) aha mycket duktig flicka!
Om någon timme eller två ska min familj åka hem till farmor och ät en god middag. Sen ikv ska man ta och plugga till provet imorgon. Som jag tänker klara för jag orkar inte omprov.. igen... Men så går de om man gör en massa andra saker en vad man ska.

JUSTE! :D
på onsdag ska jag vara hund vakt åt världens finsate, sötaste och halft jobbigaste hund :D


Stella

Felicias polly ;)





söötnosen! :D

Jolene: stella vi ska leka hela dagen! felicka när börjar sudentskivan?
Felicia: kl 10.;)
Jolene jaha, stella vi ska leka hela kvällen.
Felicia: vi kommer att komma hem på natten
Jolene: okej, stella vi ska leka hela natten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0