Så som jag vill ha de

en rolig dag i skolan med mycket damp!
Jag elin petra och sara satt inne i datasalen och hade de roligt. sen efter skolan gick jag ner på stan med Jenny och vi hittade en jätte fin jacka till mig :D så nu kan jag stänga den iallafall. efter drog vi upp till donken, oj va ovanligt ;) haha. Där satt vi och höll på att dampa . mobilen va nog de roligaste, snackade guds språket och skickade sms till min bror haha han fattade ingenting :D de va skoj.. de tråkigaste var nog att jag inte fick som jag ville.. eller på sätt och vis har jag ju de ;) haha ägd säger jag bara!!
så går de när man bråkar med jolene griberg!!



här kommer lite bilder från skoldampet


jag och elin

mupp bilder med elin och petra :D

:D

OYEAH

;)



vackert

PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0