Min bror ;)

Jag har en jätte snäll bror (ibland).
Han kan man alltid prata med om man känner sig dålig. Vilket jag gör hela tiden...
Han säger alltid bra saker, han ger bra råd. Men ibland lyssnar jag inte. Men så är de när man är envis :D
Men ingen kan få en lika bra, snäll, rolig och bara min bror.
Att ha dig som bror betyder jätte mycket för mig och jag skulle dö om du sa att du hatade mig för du är nog den ända som förstår hur jag känner. Alla gör tyvärr inte de.
tack för att du hjälper mig igenom de här. Du är en av dom som får mig att komma upp ur sängen. När jag vet att du mår dåligt mår jag sämre. Syskon kärlek kallas de. Och varför jag skriver om min bror är för att jag aldrig har sagt att jag verkligen tycker om honom att jag är stolt att ha honom som storebror!
Och om ni vill ha en bror som jag har så LYCKA till för de kommer inte gå!
ingen kan slå min storebror kevin .
Tack för allt du ger mig!



Kevin Griberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0